wtorek, 5 maja 2015

#37 Ultra słoneczny uśmiech

Pamiętacie może sukieneczki, które swego czasu maniakalnie sobie wycinałam? Mam ich jeszcze sporo, ale okazało się, że akurat nie w tej wersji jaką dziś sobie umyśliłam :)
Zatem znów zaczęłam stemplować i wycinać, by było tak, jak w głowie grało.
Kartka powstała spontanicznie, bez wielkiego zamysłu.
Na fali cudnej niedzieli, słonecznej, ciepłej, majówkowej.
Z weekendu wracaliśmy drogami leśnymi, gdzie zieleń była świeża, pachnąca, a pół lasu to kwitnące czeremchy...Obłęd!
I to słońce, świeżość, jasność i soczystość mi po głowie chodziła, chciałam ją w jakiś sposób uchwycić na kartce. Wpadł mi do ręki cudnie żółty napis z GoScrap "spring is here"i jakoś poszło.

Uśmiechaj się, jest wiosna. Jest pięknie!









Karteczkę posyłam na wyzwanie majówkowe do Scrapgangu :)

http://scrapgangsterki.blogspot.be/2015/05/wyzwanie-92-majowka.html

Pozdrawiam wiosennie!

6 komentarzy:

  1. Radosna i energetyczna- super :) Rozejrzałam się trochę i postanowiłam zostać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! zapraszam, kawkę mogę podać :D

      Usuń
  2. Świetna, pozytywnie zakręcona praca, w cudownych kolorkach :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo się cieszę, że się podoba, bo ją lubię :D

      Usuń
  3. Super kartka! Ogromnie radosna w świetnych kolorkach! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna i energetyczna akurat na taka pogodę jak za oknem. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń